Psühholoogiline nõustamine
Psühholoogilise nõustamise eesmärk on kliendi ja nõustaja koostöös avada ja uurida kliendi igapäevaelus ette tulnud raskusi selleks, et leida lahendusi.
Nõustamisprotsessis on kesksel kohal probleemolukordade lahti mõtestamine, põhjuste üle arutlemine ning parimate võimalike lahenduste leidmine. Nõustamise eesmärk on toetada kliendi võimet märgata endas leiduvaid ressursse, mida saab rakendada enda jaoks oluliste eesmärkide saavutamiseks.
Psühholoogilise nõustamise käigus toetatakse klienti elus ette tulevate raskustega toimetulekul ning aidatakse leida võimalusi tegutsemiseks, et elada enam rahuludust pakkuval viisil.
Mida oodata?
Nõustamise käigus töötatakse kliendi vajadustest lähtuvalt välja tegevuskava aitamaks paremini mõista olukorda ja leida lahendusi probleemidele ning konfliktidele. See omakorda aitab tõsta heaolu ning toetada psühholoogilist tasakaalu.
Psühholoogiline nõustamine on individuaalne ning nõustamisprotsess (mh kohtumiste arv ja sagedus) kavandatakse lähtuvalt kliendi individuaalsetest vajadustest ning ootustest.
Millal pöörduda?
Psühholoogilise nõustamise eesmärk on kliendi ja nõustaja koostöös avada ja uurida kliendi igapäevaelus ette tulnud raskusi selleks, et leida lahendusi.
Nõustamisprotsessis on kesksel kohal probleemolukordade lahti mõtestamine, põhjuste üle arutlemine ning parimate võimalike lahenduste leidmine. Nõustamise eesmärk on toetada kliendi võimet märgata endas leiduvaid ressursse, mida saab rakendada enda jaoks oluliste eesmärkide saavutamiseks.
Psühholoogilise nõustamise käigus toetatakse klienti elus ette tulevate raskustega toimetulekul ning aidatakse leida võimalusi tegutsemiseks, et elada enam rahuludust pakkuval viisil.
Mida oodata?
Nõustamise käigus töötatakse kliendi vajadustest lähtuvalt välja tegevuskava aitamaks paremini mõista olukorda ja leida lahendusi probleemidele ning konfliktidele. See omakorda aitab tõsta heaolu ning toetada psühholoogilist tasakaalu.
Psühholoogiline nõustamine on individuaalne ning nõustamisprotsess (mh kohtumiste arv ja sagedus) kavandatakse lähtuvalt kliendi individuaalsetest vajadustest ning ootustest.
Millal pöörduda?
- Meeleolu langus, kurvameelsus
- Ülemäärane ärevus, muretsemine
- Raskused enda emotsioonide väljendamisel
- Raske tunda rõõmu või rahulolu
- Raskused suhetes
- Tööalane stress või läbipõlemine
- Toimetulek leinaga
- Trauma ja kriisijuhtumid
- Soovid lapsevanemana nõu, kuidas lapse murega toime tulla
- Soovid haridusasutuse töötajana nõu, kuidas paremini lapsi/õpilasi toetada